PAC1

A continuación trobareu totes les activitats (clicant a sobre de cadascuna) que he realitzat al llarg de tota la PAC1.
Us anticipo que ha estat valorada amb una A.
*Corresponen als Arxius del Blog del mes de Març

1. MAPA DE CONCEPTES: Relació entre Ciencia, Tecnologia, Societat i Educació, realitzat abans de conèixer el programa Cmap Tools (clica a sobre per descarregarte’l gratuïtament desde Softonic)

2. RESPOSTES CURTES (Subjectives, a priori de tot el procés, a mode d'AVALUACIÓ INICIAL).

*Com a Guia del Debat desde consultoria ens han facilitat els següents enllaços:
 a) Relació CTS:
- Fil Determinismes:
Anonymus:

El heroe de Egipto:

Winner, Langdon: (2000, original 1997) Los Mitos Ciberlibertarios y sus Prospectos para la Comunidad. http://www.ub.edu/prometheus21/articulos/obsciberprome/winner.pdf

Aibar, Eduard : (2001) Fatalismo y tecnología: ¿es autónomo el desarrollo tecnológico? http://www.uoc.edu/web/esp/art/uoc/0107026/aibar.html

 - Fil El León Dormido:


b) La ciència i la tecnologia a l’escola:
 - Fil Canvis:

- Fil sobre transmissió de coneixement/Aprendre fent.
Entrevista de Punset a Roger Schank: http://www.youtube.com/watch?v=tw1VVjvMF9k


- Fil sobre el rol i l’essència del profesor i dels alumnes:
Una visió dels estudiants a l’actualitat:

Aprendre a aprendre:

- Fil sobre competencia digital i transversalitat de les TIC:
Versió pdf:

- Fil sobre TIC i currículum, llibres de text des de CTS:



 c) El Tecnopart:
Comunitats virtuals, ciborgs i xarxes sociotècniques: noves formes per a la interacció social http://www.uoc.edu/humfil/articles/cat/tiradogalvez0302/tiradogalvez0302.html

Entrevista al Dr. Joan Pujol:

d) La Intel·ligència de la nevera i altres fractures:
- Fil La gran idea de Binta: http://youtu.be/gouZfHKRb_I

No hay comentarios:

Publicar un comentario