A
continuación trobareu totes les activitats (clicant a sobre de cadascuna) que he realitzat al llarg de tota la
PAC1.
Us anticipo que ha estat valorada amb una A.
Us anticipo que ha estat valorada amb una A.
*Corresponen als Arxius del Blog del mes de Març
1. MAPA DE CONCEPTES: Relació entre Ciencia, Tecnologia, Societat i Educació, realitzat abans de
conèixer el programa Cmap Tools (clica a sobre per descarregarte’l gratuïtament desde Softonic)
*Com a Guia del Debat desde consultoria ens han facilitat els següents enllaços:
- Fil Determinismes:
Anonymus:
El heroe de Egipto:
Winner, Langdon: (2000,
original 1997) Los Mitos Ciberlibertarios y sus Prospectos para la Comunidad. http://www.ub.edu/prometheus21/articulos/obsciberprome/winner.pdf
Aibar, Eduard : (2001)
Fatalismo y tecnología: ¿es autónomo el desarrollo tecnológico? http://www.uoc.edu/web/esp/art/uoc/0107026/aibar.html
Projecte: http://www.vimeo.com/4353733
Cepas: http://www.vimeo.com/4355389
b) La ciència i la tecnologia a l’escola:
- Fil sobre transmissió de
coneixement/Aprendre fent.
Entrevista de Punset a Roger
Schank: http://www.youtube.com/watch?v=tw1VVjvMF9k
Entrevista de Punset a Howard
Gardner: http://www.rtve.es/alacarta/videos/redes/redes-inteligencias-multiples-
educacion-personalizada/1270216/
- Fil sobre el rol i l’essència
del profesor i dels alumnes:
Una visió dels estudiants a
l’actualitat:
Aprendre a aprendre:
- Fil sobre competencia digital i
transversalitat de les TIC:
Versió
pdf:
- Fil sobre TIC i currículum,
llibres de text des de CTS:
Comunitats
virtuals, ciborgs i xarxes sociotècniques: noves formes per a la interacció
social http://www.uoc.edu/humfil/articles/cat/tiradogalvez0302/tiradogalvez0302.html
Entrevista
al Dr. Joan Pujol:
d) La Intel·ligència de la nevera i altres fractures:
No hay comentarios:
Publicar un comentario